MENU

Klachten

Indien u een klacht heeft over het product dat u heeft gekocht, verzoeken wij u ons dit zo snel mogelijk te melden. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar info@prikmeteenrietje.nl. Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld hierbij het ordernummer, artikelnummer en de aankoopdatum. Binnen 7 dagen berichten wij u over de afhandeling van uw klacht.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jouwwebwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

 

© 2011 - 2017 Prik met een rietje - Speelgoed Klassiekers | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel